ChaiKnits

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Anna - 24 februari 2010 21:44

Som jag önskar att det fanns något jag kunde göra för att lätta din börda.

Om det bara fanns ett sätt för mig att minska din smärta.

Så ont det gör i mitt hjärta när jag ser hur det onda sliter i dig.

Tänk om jag kunde komma på ett sätt att få dig att förstå,

att det onda människor gjort mot dig, inte är ditt fel.

Det är inte du som ska lastas för att den som borde veta bättre

utnyttjar den som inte har möjligheten att säga ifrån.

Jag hoppas, hoppas, hoppas att det kommer en insikt till dig,

så att du förstår hur fel du har.

Du är värdefull för mig och så många andra i ditt liv.

Det finns bara en av dig och dig vill vi behålla!

Jag tänker på dig många gånger varje dag, försöker förmedla

starka, varma känslor till dig.. hoppas att dom når dig..

Jag önskar mig bara en sak tillbaka;

Ge inte upp - kämpa för din rätt att leva utan ångest & smärta..

Du är en underbar människa som förtjänar det!


Många, många Kramar från mig...


  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Skapa flashcards