ChaiKnits

Alla inlägg under februari 2010

Av Anna - 17 februari 2010 20:36

Det finns två saker i livet att oroa sig över:

Antingen är du frisk, eller så är du sjuk.

Om du är frisk så har du inget att oroa dig över, men om du är sjuk finns det två saker att oroa sig över:

Antingen blir du frisk eller så dör du.

Om du blir frisk så har du inget att oroa dig över, men om du dör så har du två saker att oroa dig över:

Antingen kommer du till himmelen eller så kommer du till helvetet.

Om du kommer till himmelen har du inget att oroa dig över, och om du kommer till helvetet kommer du att ha så fullt upp med att hälsa på och snacka med dina vänner och bekanta så du har inte tid att oroa dig över något.


Av Anna - 17 februari 2010 19:20

Man väntar så länge på att bli vuxen, men det blir man inte...

...man blir bara äldre...!

Av Anna - 16 februari 2010 18:35

Om det någonting du inte gillar - Ändra på det!

Om du inte kan ändra på det - Ändra på din attityd.

~Maya Angelou~

Av Anna - 15 februari 2010 21:46

Om smärtan är betalningen för allt värdefullt i livet...

Då måste det innebära att jag är....rik..??


Av Anna - 15 februari 2010 16:29

Ta dig tid att lyssna....
(Jag rekommenderar att klicka upp den i helskärmsläge.) 

Av Anna - 14 februari 2010 17:46

MITT 2009

G
JORDE DU NÅGONTING SOM DU ALDRIG GJORT FÖRUT:

Kanske inte direkt något jag ALDRIG gjort förut,
men jag klippte av mitt långa hår...

HÖLL DU DINA NYÅRSLÖFTEN:

Jag hade inga nyårslöften...så då kan man inte bryta dom

BLEV NÅGON AV DINA VÄNNER FÖRÄLDRAR I ÅR:

Nej, ingen av de mest närstående

DOG NÅGON SOM STOD DIG NÄRA:

Ja, tyvärr..

VILKA LÄNDER BESÖKTE DU:

Har fått hålla mig hemmavid...

FINNS DET NÅGONTING DU SAKNADE 2009 SOM DU VILL HA 2010:

Möjligen mer tid, mer fritid


VILKET DATUM FRÅN 2009 KOMMER DU ALLTID ATT MINNAS:

Ett par dagar i december som var riktigt tunga...

STORT FRAMSTEG!

 Har insett att det inte funkar att oroa sig fördärvad
förrän det verkligen är kört

STÖRSTA MISSTAGET:

Att jag inte gjorde slag i saken och återupptog kontakten med farmor
 

HAR DU VARIT SJUK ELLER SKADAT DIG:

Näe..Inte värre än vanligt

VAD SPENDERADE DU MEST PENGAR PÅ:

Räkningar

GJORDE NÅGONTING DIG RIKTIGT GLAD:
Ja, jag hittade igen någon som varit borttappad i måååånga år

MUSIK SOM ALLTID KOMMER ATT PÅMINNA DIG OM 2009?

Amanda Jenssens 2:a skiva & Michael Jackson

VAR DU GLADARE ELLER LEDSNARE JÄMFÖRT MED TIDIGARE ÅR:
Ungefär lika

VAD ÖNSKAR DU ATT DU HADE GJORT MER:

Sagt ifrån 

BLEV DU KÄR:

Nädå

VAD ÖNSKAR DU ATT DU HADE GJORT MINDRE:

Jobbat

HUR TILLBRINGADE DU JULEN:
Med familj & vänner


FAVORITPROGRAM PÅ TV:
Måste man välja?! Det kan jag inte..

HATAR DU NÅGON NU SOM DU INTE HATADE I BÖRJAN AV 2010:

Nej, jag hatar inte folk, men det finns sådana jag tycker mindre om

BÄSTA BOKEN DU LÄSTE:
Jag läste så många så det går inte att välja en enda...

STÖRSTA MUSIKALISKA UPPTÄCKTEN:

När dottern frågade varför jag aldrig sagt åt henne
att lyssna på Michael Jackson


NÅGOT DU ÖNSKADE DIG & FICK:
Har allt jag behöver

NÅGOT DU ÖNSKADE DIG MEN INTE FICK:

Näpp

BÄSTA FILMEN:

Hmmm..??... minns inte ens vad jag såg... hoppsan...

VAD GJORDE DU PÅ DIN FÖDELSEDAG:
Åt smörgåstårta
Fick besök av min gamlaste bästis (du vet vem du är!!)

FINNS DET NÅGONTING SOM HADE GJORT 2010 BÄTTRE:

Låt mig slippa tokkyla & tokvärme & elaka typer

HUR SKULLE DU BESKRIVA DIN STIL 2010:
Bekväm

VAD FICK DIG ATT MÅ BRA:
När jag fått beröm för nåt jag gjort bra

VILKEN KÄNDIS VAR DU MEST SUGEN PÅ:

Förstår inte frågan..??

VILKEN POLITISK DEBATT ENGAGERADE DIG MEST:

Ingen, undviker politik

VEM SAKNADE DU:

Den som aldrig kommer tillbaks till detta livet igen

BÄSTA NYA MÄNNISKORNA DU TRÄFFADE:

Har inte gjort någon ny bekantskap som satt avtryck,
men en gammal bästa vän kom tillbaks i mitt liv igen!!

EN VÄRDEFULL LÄXA DU LÄRT DIG I ÅR:
Livet kan plötsligt vara slut i en blink

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards