ChaiKnits

Alla inlägg under mars 2010

Av Anna - 10 mars 2010 08:34

Sometimes in life we run so fast

that we don't notice anyone running with us.

We notice them only when we fall & they stop to pick up us...

They are FRIENDS...

Av Anna - 9 mars 2010 19:50

"Om jag dör först, tror du att du gifter om dig då?" frågar hustrun.

"Tja", säger hennes man, "jag är ju frisk och så. så varför inte?"

"Skulle hon bo i vårat hus då?"

"Det är ju fullt betald, så ...ja."

"Skulle hon köra min bil också?"

"Den är ju helt ny, så det skulle hon göra."

"Skulle hon använda mina golfklubbor med?"

"Nej det skulle hon inte. Hon är vänsterhänt."


Av Anna - 9 mars 2010 16:21

Jag vill bara göra en liten glädjeyttring...!


Det är så otroligt skönt att det är ljust,

både när jag åker till jobbet på morgonen och

när jag far hem på kvällen...


Yes!! Jag känner livsandarna börjar återvända!


  

Av Anna - 8 mars 2010 15:06

Första Kyssen

 

Det är din första kyss och många frågor kan poppa upp i huvudet:

Är det rätt tillfälle?

Är det någon som tittar?

Vill min utvalda verkligen?

Luktar jag fräscht?

Sedan tänker du...

"Va fan!" och bara Gör det!!!

.

  

.

Det här måste vara andra eller tredje barnet...

för mamman tog upp kameran och INTE ungen!

 

Tja, vad ska man säga?

Vem har inte kysst ett svin??

 

Av Anna - 8 mars 2010 08:50

Jag går ofta in i köket och sedan minns jag inte varför.

Men av någon anledning tror jag att det ska finnas en ledtråd i kylen...

~Caroline Rhea~

Av Anna - 7 mars 2010 20:44

Man kan ju fundera på om de prövningar vi ställs inför i livet kan bli hur många som helst.

Borde det inte finnas en slags kosmisk lag som sätter stopp mär måttet är rågat.

Något som varnar och säger att nu är det nog, det här går inte längre.

Den här människan kan inte ta mer just nu, vänta tills allt det andra har lagt sig. Låt människan hämta andan innan nästa smäll.

Jag talar inte om mig själv, utan någon som står mig nära och som har haft allt elände som tänkas kan och det bara kommer mer.

Jag hoppas verkligen att mitt deltagande kan lätta bördan lite och kanske kan jag ge lite distans till livets elände.


Till dig som finns i mina tankar:

Min goa vän, behöver du mig, så finns jag här för dig!

Och jag hoppas och tror att allt kommer att lösa sig till slut.
Vägen kan fortsätta att vara lite skumpig ett tag till, men ge inte upp hoppet!


Kommer du ihåg...

den här låten spelade du för mig när jag var ledsen och hade kärlekstrubbel.

Vi grät tillsammans och du fanns där för mig.

Jag hoppas kunna återgälda..   

Många kramar!


 


Av Anna - 6 mars 2010 19:32

Kan inte låta bli att dela med mig av dessa bilder som jag fick av en väninna på mailen..

 

 

Den perfekte mannen..?

 

  

 

  

 

  

 

  

 

  

  

Och så här går det med damerna...

 

Som väntar...

 

Och tror att han finns...

 

 

Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards