ChaiKnits

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Anna - 11 maj 2010 21:45

Jag ser en ny typ av beteende som jag under alla mina år i branschen aldrig har lagt märke till tidigare.

Jag undrar om det kan vara någon form av i-landsproblem..?

Jag har kunder som ber om de mest underliga saker..

Som en som säger att vi ska ta bort äggulan ur ägget på en räksmörgås, eller en som blev väldigt upprörd över att baguetten inte var skuren rakt igenom i två halvor för att den skulle vara lättare att äta...

Ja, men hallå!!

Hur svårt är det att pilla bort äggulan på egen hand, eller hur svårt kan det vara att dela en macka mitt i tu på egen hand?

Det finns människor som svälter, människor som gladeligen skulle tugga i sig baguetten på tvären om så vore...

Håller vi svenskar på att bli så förbannat bortskämda?

Ja, jag kan inte annat än att häpet stå och gapa....

 



Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards