ChaiKnits

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Anna - 26 maj 2010 20:26

Jaha... det drar ihop sig.

Jag har stuckit huvudet i sanden alltför länge nu. På fredag är det dags.

För vaddå?? Jo, jag har äntligen lyckats ta mig i kragen och beställt en tid hos doktorn för att försöka få ett svar på varför jag har denna evinnerliga värk i kroppen och lederna.

Värken, tröttheten, yrseln m.m skulle jag kunna leva utan..

Jag vet inte vad som skulle vara värst, att dom hittar något fel, eller att dom inte hittar något fel..?!

Det är inte utan att det börjar bli lite pirrigt nu...

Å andra sidan så känns smärtan i nacken och axlarna som bara den just nu...så jag tror nog att det vore bäst om dom faktiskt hittar en orsak, kanske det går att göra något åt detta.

Man kan ju alltid hoppas..

Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Skapa flashcards