ChaiKnits

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Anna - 1 september 2010 19:39

Vilken underbar höstdag det har varit idag.

Kall, klar och krispig luft.

Solsken och blå himmel med bara lite moln..

Visserligen var det dimma och bara 2 grader varmt när jag skulle till jobbet i morse. Och på grund av det så var det ett tjockt islager på vindrutan.

Så då började morgonen med att springa runt bilen flera varv, först för att leta efter fönsterskrapan och sen för att skrapa rutorna.. iförd ecco-sandaler och med bilen parkerad på gräsmattan, gissa vem som var iskall och hade väldigt blöta strumpor när hon kom till jobbet..

Och, skrapan, den hade jag lagt på ett riktigt finurligt ställe, i facket mellan sätena, absolut sista stället att titta på..

Jag hoppas att det här vädret får bestå, det gör så att min själ mår bra!

  

Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards