ChaiKnits

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Anna - 8 september 2010 18:53

Åkte till jobbet i morse och allt var som vanligt. Strax före 11 fick jag plötsligt en kraftig yrsel. Tänkte att det kanske var min onda nacke som spökade, så jag tog ett par värktabletter, men det hjälpte inte. Framemot 12-snåret gav jag upp. Ringde distrikssköterskan för att få komma och kolla blodtryck m.m. Alla prover var bra, men hon ville i alla fall boka in mig på en akuttid hos doktorn.

Jaha, så vad göra??

Hittade naturligtvis ingen som kunde komma och jobba, så det var bara till att sätta upp en lapp - Stängt p.g.a sjukdom... och så försöka hitta någon som kunde köra mig dit. Lyckligtvis så hittade jag en vänlig själ som förbarmade sig över mig! Så eftermiddagen tillbringade jag på hälsocentralen för ännu mera prover, ekg samt diverse undersökningar.

Till slut hittade doktorn ett problem i mitt öra. Låter ju helknasigt med tanke på allt som dom hunnit misstänka...
Tydligen försigår det något märkligt därinne. Trummhinnan buktar lite och är lite skrovlig och så verkar det vara vätska bakom.
Jag borde tydligen ha ont där, vilket jag då inte har...
Så nu blir det kortisonspray i näsan ett tag framöver och skulle det inte hjälpa kanske dom får lov att sätt in ett rör i örat. Hoppas att jag inte behöver det!!
Söker för yrsel m.m och ska ta nässpray fär att bli frisk... Jojo, så kan det gå!!
Hoppas att jag inte varit till alltför stort besvär för mina kunder, då jag var tvungen till att ha stängt..
Och så har jag en telefontid med den ordinarie doktorn på fredag för min värk, så vi får väl se vart DET leder..
  

Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards