ChaiKnits

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Anna - 26 september 2010 16:39

Jag har nu efter lång tids stötande & blötande kommit fram till att jag ska ha stängt på lördagarna. Åtminstonde på vintertid.

Dels så är det inte så mycket på lördagarna och så börjar det kännas att jag under lång tid har jobbat på tok för mycket och att jag bara varit ledig en dag i veckan i snart fem år...och ingen semester heller för den delen.

Och värken gör ju inte precis saken bättre..

Så, detta är nu officiellt min första hela lediga helg.

Känns helt underbart!

I går var det väl ungefär som det brukar.. sovmorgon, tvättade lite och skrotade mest omkring, förutom att jag chockade både kroppen & jycken med en riktig promenad. (Det brukar ju husse fixa.)

I dag har jag både hunnit och orkat med att med dammsugarens hjälp sanera bort minst en halv hund från golvet
och till och med haft   med familj på besök. Inte illa..! Och det kan faktiskt finnas en gnutta ork kvar.

Hoppas nu bara att jag inte förargar alltför många med mitt tilltag...

Tjohoo!!


Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards