ChaiKnits

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Anna - 7 november 2010 09:15

Det är bra märkligt...

Jag har tappat bort en massa händelser i mitt minne.

Det kanske inte verkar så konstigt, det är ju sånt som händer, eller hur?

Jo, så är det nog, men....

Jag minns ju så mycket annat från den här tidsperioden, jag minns musiken vi lyssnade på, jag känner känslor som jag kände då, minns hur mysigt (host, host!?) det var att röka, det kommer små fragment av dofter, röster...



Åh, jag blir himla frustrerad när det är meningen att jag ska komma ihåg saker och händelser, eftersom jag var där... men en del är BORTA!!!



Om det bara funnits en backup.... suck...

Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards