ChaiKnits

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Anna - 21 februari 2011 17:48


Vad är nu detta?
Jo, det är ju Baby-projektet som jag knåpat på.
Jag trodde att det skulle vara stickat i en handvändning, men ack vad jag bedrog mig. Detta var inte alls något speciellt lättsamt garn att sticka med.
Jag har varit tvungen att passa varenda maska, för dom är svåra att urskilja mitt i allt fluff och för att få en bra struktur, så har varje maska blivit ömsint åtstramad för att inte det ska bli en massa konstiga hål.

Men så underbart mjukt och skönt det är!

Jamen, vad blev det då?

Jo, det blev en mjuk och gosig filt i lagom storlek för barnvagnen m.m

Nu väntar jag bara på att liten ska komma ut och använda den..

           

Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards