ChaiKnits

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Anna - 3 mars 2011 21:30

Kvinnor är smarta!

Polisen stoppar en kvinna som kör 90km/h på en väg där man får köra 40km/h Polisen: Du kör alldeles för fort. Kan du visa mig ditt körkort?

Kvinnan: Nej, jag har inget körkort. Polisen tog det förra veckan när jag åkte fast för rattfylleri.

Polisen: Kan du visa registerbeviset?

Kvinnan: Vänta lite. Jag tror att jag såg det när jag lag pistolen i handskfacket. Polisen: Har du en pistol i handskfacket?!

Kvinnan: Ja, jag lade dit den efter att jag mördat ägarinna av bilen. Jag har liket i bakluckan.

Polisen kallar nu på förstäkning. Kvinnans bil blir omringad av poliser. Polischefen går fram till kvinnan.

Polischefen: Kan du visa ditt körkort?

Kvinnan: Javisst! ( drar fram sitt körkort och visar polisen)

Polischefen: Min kollega säger att du har en pistol i handskfacket och att du saknar registerbevis.

Kvinna: (drar fram registerbeviset ur handskfacket och där finns ingen pistol)

Polischefen: Min kollega säger också att ni har ett lik i bakluckan. Kan ni öppna backluckan?

Kvinnan: (öppnar backluckan och där finns ingenting)

Polischefen: Nu blir jag förvirrad. Min kollega sa att ni hade åkt fast för rattfylleri, stulit bilen och mördat ägarinnan!

Kvinnan: Tänka sig! Snart påstår han väl att jag körde för fort också!

Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards