ChaiKnits

Alla inlägg under mars 2011

Av Anna - 1 mars 2011 19:03

Äntligen börjar det märkas att mörkret viker undan!! I morse var det fullkomligt ljust när jag åkte till jobbet och i kväll när jag körde hem så fanns det fortfarande dagsljus kvar. Härligt!!

  

Tyvärr så har det varit en riktigt jävlig dag värkmässigt. Fingrarna på högerhanden gör ont som bara den och det känns som om lederna är svullna och så har jag varit helt kraftlös på den sidan idag, vilket medför att jag blir fumlig och tappar & välter saker när inte fingrarna lyder. Har också väldigt ont i axlar & nacke samt i ländryggen. Ghaaa...!!!

  

Jag tror att det blir till att slappa i fåtöljen resten av kvällen och kanske kan det bli ett par maskor stickade också... kanske...

  


Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Skapa flashcards