ChaiKnits

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Anna - 9 april 2011 18:54

Nästan hela denna lördagen har spenderats slumrande i fåtöljen med tv:n som sällskap. Vaknade i morse med en envis värk i nacken som sedan snabbt spred sig till huvudet med medföljande yrsel och illamående. Då jag de senaste veckorna haft en släng av magkatarr så har jag undvikit alla värktabletter och då jag dessutom i nåt slags tjurighetsanfall provade att vänta ut anfallet (men se det gick inte) så har jag fått stå ut.För ett par timmar sen insåg jag att det kommer inte att bli bättre så då lyckades jag svälja ner en tablett.. och nu är det, om inte bra, så i alla fall uthärdligt.


  

Här är en till som har slöat hela dan..   ..fast på kökssoffan.


  

Det här är det meningen att det ska bli en basker av. Fick beställning på två stycken baskrar som ska matcha tidigare inköpta ponchos.. Jag vet inte riktigt vad jag håller på med, men med lite tur så...


  

Lite ny inspiration kom neddimpandes i brevlådan igår, har dock varken hunnit eller orkat titta i den än, men den som spar, den har, heter det ju..     


Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards