ChaiKnits

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Anna - 10 april 2011 14:07

När jag och sambon kom in på caféet för att lägga en smörgåstårta i dag, så hörde vi ett mystiskt ljud...
Döm om vår förvåning när vi hittar en kisse på en av stolarna ute i serveringen. Frågan är HUR kissen har kommit in? Och eftersom det var låst överallt, så måste ju stackarn ha kommit in i fredags.. jag bara undrar hur det har kunnat gått till, för mig veterligt så har det inte stått öppet någonstans..

Stackars liten blev så glad när vi kom och sprang raskt ut när vi öppnade dörren..

Av Anna - 10 april 2011 11:46

Jag har börjat inse att jag har en märklig egenskap.. jag har ett nästan maniskt behov att saker måste "gå på ett ut" alltså, att det ska gå jämt upp.

Om jag läser en bok så är det nästintill omöjligt att lägga ifrån mig den utan att läsa ut hela kapitlet eller när jag stickar så stickar jag hela varvet ut, eller om jag stickar med jumperstickor, då vill jag helst sticka både det räta och det aviga varvet.. 

Jag började tänka på det här för ett tag sen och jag har börjat se ett mönster. Det här är något som jag gör väldigt mycket och väldigt ofta och på väldigt många olika saker, fast värst är det nog när jag läser och stickar...

Oj, oj, oj...      

Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards