ChaiKnits

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Anna - 6 maj 2011 22:47

Tävling hos Par i Stickor!
Pågår till 20 maj.

Det är 2 jättefina garnpaket som lottas ut!!

Av Anna - 6 maj 2011 22:16

De senaste dagarna har varit omtumlande. Jag hade precis bestämt mig för hur jag ska göra med jobbet då en person som jag gav ett erbjudande till i höstas (och som då tackade absolut nej) kommer och säger att det nu är intressant... Jahapp, då börjar det om från början igen då..

Hela denna arbetsveckan har gått i värkens och trötthetens tecken. Jag har haft så ont i höger tumme och axel att det i princip inte blivit någonting stickat alls och det är så himla tråkigt!! Jag vill ju!

För det mesta så är värken igentligen inte något som jag tänker på, den bara finns där, men de här sista dagarna har varit mycket värre än vanligt. Just nu känns det som om jag skulle kunna bli galen, det går ju aldrig över! Nä, jag vet. Det kommer det förmodligen aldrig att göra heller, men ändå... och, ja, det kunde ju ha varit mycket värre, men vad hjälper det?

Vad som faktiskt nästan är värre än att ha konstant värk, det är denna förlamande tröttheten som den medför. När jag känner hur det är som fetvadd i hjärnan och tankarna knappt går att samordna, minnet havererar och så den här känslan av att vara avskärmad. Hur kul är det?! Inte alls.

I mitten av veckan fick min bil övernatta på verkstaden för att få ett nytt hjullager som har levt rövare ett tag nu. Så, i går morse var jag tvungen att samåka med sambon till jobbet och fy fanken vad jag känner mig rumphuggen och lamslagen utan egen bil!! Hur någon som bor som vi gör kan klara sig utan egen bil, det övergårmitt förstånd..

Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Skapa flashcards