ChaiKnits

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Anna - 2 maj 2012 19:07

För ganska så länge sedan, var jag hos en kompis som hade stickat en mössa och hon var inte riktigt nöjd med resultatet, för uppviket och själva mössan var inte riktigt på samma våglängd... stackaren, hade inget annat val än att repa upp och sticka om. Ja, själva upprepningen hjälpte jag till med och sedan har nystanen blivit liggande. Jag vet, det är absolut inte roligt att repa upp och sticka om, så häromsistens när jag hälsade på så följde garnpåsen med mig hem. På bilden var den på god väg, men nu är den faktiskt färdig... tror jag...


Karin Kurbitsvantarna är färdiga, bara trådarna som ska fästas, samma sak med min Gratitude KAL (Knit ALong)


Har också ett par Raggi sockar på gång och en orm... eller kanske det var en sjal det skulle bli, men den ser ut som en orm, än så länge... 

 

Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Skapa flashcards