ChaiKnits

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Anna - 9 oktober 2013 18:15

Det har snart gått 7 månader sedan mamma gick bort och är fortfarande ofattbart. Jag komme.r på mig själv med att tänka att NU är det länge sedan hon ringde... och, ja, det kan man ju lugnt säga att det är... och dessvärre är det inte mycket man kan göra åt saken heller. 
Jag är upp till graven lite lite då och då och det konstiga är att jag har alltid trott att det skulle kännas läskigt på något sätt, men det gör det inte.. Faktiskt så är det så att jag oftast känner mig lungnare i sinnet när jag åker därifrån, det had jag aldrig kunnat föreställa mig!
I går var jag upp med en lykta och ett dekorerat hjärta. Hjärtat är av betong och jag hittade det i en vanlig mataffär, men sedan så har Marianne på "Lite av Varje" dekoreret det med vackra styvmorsvioler.
       

Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Skapa flashcards