ChaiKnits

Alla inlägg under november 2011

Av Anna - 19 november 2011 23:29

Från Melodifestivalen i det övre klippet och med bättre ljud i det nedre klippet..



SPRING FÖR LIVET

Du säger att du har förändrats
Att du aldrig menade att slå
Du säger att allt har förändrats
Om jag ville, så skulle jag förstå
Man skadar inte den man älskar
Vilket du faktiskt säger att du gör


Jag lever med mina minnen
Och sår som ingen kan se
Jag lever med mina minnen
Försöka glömma är ingen idé
Man skadar inte om man älskar
Vilket du faktiskt säger att du gör


Spring för livet om det är dig kärt
Att slå tillbaka, det är det inte värt
Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå
Det enda du kan göra är att gå
Det enda du kan göra är att gå


Du skadade hela mitt väsen
Du sa att jag alltid gjorde fel
Du klagade på hela mitt väsen
Tills jag inte längre var hel
Man skadar inte om man älskar
Vilket du faktiskt säger att du gör


Spring för livet om det är dig kärt
Att slå tillbaka, det är det inte värt
Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå
Det enda du kan göra är att gå
Det enda du kan göra är att gå


Och jag älskar livet
Det får du inte ta ifrån mig
För om nu hat är motivet
Så finns där inget hat hos mig


Spring för livet om det är dig kärt
Att slå tillbaka, det är det aldrig värt
Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå
Det enda du kan göra är att gå
Det enda du kan göra är att gå
Det enda du kan göra är att gå


Av Anna - 9 november 2011 23:06

Idag har jag varit duktig... fäst trådarna på alla fyra vantparen!!

Ingen god fé kom, så det var bara att göra det själv.. 
   

Av Anna - 8 november 2011 18:43

Okej... var är den goda fén när man behöver den? 
Jag har stickat vantar på löpande band på sistonde.. men inte en tråd är fäst.. det är  himla tråkigt! Normalt brukar jag göra det direkt efter att jag stickat färdigt, men det har varit så kul att börja på ett nytt par i stället.

Dottern har paxat båda vantparen som ligger i mitten på bilden, så jag måste väl ta och ta mig i kragen och fixa det själv, för som sagt, det verkar inte som om det kommer någon och gör det åt mig..

Det grå längst fram i bild ska bli ett par benvärmare till mig själv... vintern är i antågande och jag fryser konstant om fötterna... ja, förutom när dom känns som om dom kokar då förstås... ; )

 

Av Anna - 5 november 2011 14:14



Om du vill sticka och ge bort till någon som verkligen behöver det...
Titta in på denna sidan för mer information:   http://stickaenhalsduk.wordpress.com/
     


Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Skapa flashcards