ChaiKnits

Alla inlägg under juni 2012

Av Anna - 16 juni 2012 18:50

Jag har snart avverkat första nystanet av Mini Mochi garnet jag fick hem i veckan. Hälsade på min kära häxkompis idag och och vi satt ute (trots iskalla vindar) och stickade och pratade. Passade på att fota det pågående arbetet.. Ett underbart garn att stivka av och jättetrevliga färgskiftningar. Detta  blir nog en favorit..

 

Av Anna - 13 juni 2012 18:45

 

Jag skulle egentligen bara ha en varvräknare...

men det följde med två garnnystan och en sjal-beskrivning också.

Garnet heter Mini Mochi och är 80% merino blandat med 20% nylon,

färgen heter Blueberry Pancakes. Jättemjukt och maskintvättbart.

Här hittade jag detta härliga garn: Vinterverkstan

Av Anna - 11 juni 2012 19:32

Ibland blir jag så besviken på mina medmänniskor... när man erbjuder sin hjälp och får veta att det inte finns behov och sedan när det kommer till kritan så finns behovet, men man tar man in andra i stället.

Kanske det finns en mening med det också... kanske, kanske finns det en annan väg för mig att gå..  




   

Av Anna - 6 juni 2012 11:56

  Bilden har jag lånat på internet!


Solen skiner och jag är ledig,

Kanske skulle passa på att sitta ute och sticka lite..



Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Skapa flashcards