ChaiKnits

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Anna - 15 april 2012 17:45

Det går framåt med vantarna.. snart är det dags att börja ta in vid fingrarna..

Jag måste säga att jag är riktigt nöjd med garnet, det är visserligen väldigt tunt, men så skönt att sticka med och vanten känns mjuk och följsam när jag provar den.
   

Och så ett till projekt, en Gratitude KAL på ravelry...

Jag tänker sticka udden i det enfärgade garnet och resten av det melerade garnet.

Garnet, som jag inte kommer ihåg vad det heter är ett ull-garn som jag köpt på Sticksömmen för ett par månader sedan. Meningen var att jag skulle sticka strumpor till mig själv eller Stickas Mysterievantar, men nu blir det en sjal i stället..

 

Presentation


En vimsig, förvirrad & envis tokstolla som förmodligen skulle glömma huvudet någonstans om det inte satt fast..
Instagram

Ravelry

Rectangle

Hitta mig på Ravelry:
Member Static Tag

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar & Favoritbloggar

 

    

  

Arkiv

RSS

Translate

Sök i bloggen

Besökare

Vädret

klart.se


Ovido - Quiz & Flashcards